Komplet dokumentów rekrutacyjnych należy złożyć osobiście do 28. 09. 2020r. w biurze projektu mieszczącym się w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Leśnicy Groniu, ul. Polna 44, 34-406 Leśnica.
Na komplet dokumentów rekrutacyjnych składają się:
- formularz zgłoszeniowy
- oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- regulamin projektu i rekrutacji;
- Dodatkowo po zakwalifikowaniu się do projektu, Uczestnik projektu zobowiązany będzie do podpisania Deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz Umowy uczestnictwa nie później niż w pierwszym dniu otrzymania wsparcia.
W.w. druki zamieszczamy poniżej:
DEKLARACJA UCZESTNICTWA W PROJEKCIE - nauczyciel.pdf
DEKLARACJA UCZESTNICTWA W PROJEKCIE - uczeń.pdf
Formularz zgłoszeniowy_nauczyciel.pdf
Formularz zgłoszeniowy_uczeń.pdf
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA PROJEKTU.pdf
Regulamin projektu i rekrutacji.pdf
REGULAMIN PROJEKTU I REKRUTACJI
Projekt pt.: „Nowoczesna edukacja drogą do sukcesu”
realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 - 2020
DZIAŁANIE 10.1. ROZWÓJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO PODDZIAŁANIE 10.1.3 EDUKACJA W SZKOŁACH PROWADZĄCYCH KSZTAŁCENIE OGÓLNE w okresie od 2020-07-01 do 2022-06-30.
Regulamin zawiera:
- Opis specyfiki projektu.
- Profil Uczestnika Projektu.
III. Procedury i kryteria rekrutacyjne.
- Zasady organizacji zajęć
- Warunki uczestnictwa i rezygnacji z udziału w projekcie.
- Opis specyfiki projektu.
- Projekt jest realizowany w okresie od 2020-07-01 do 2022-06-30 na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu.
- Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa.
- Projekt obejmuje 9 szkół :
- SP w Białce Tatrzańskiej;
- SP w Brzegach;
- SP w Bukowinie Tatrzańskiej;
- SP1 w Czarnej Górze;
- SP2 w Czarnej Górze;
- SP w Jurgowie;
- SP w Leśnicy;
- SP1 w Rzepiskach;
- SP2 w Rzepiskach .
- Celem głównym projektu jest wzrost kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności na rynku pracy u 90 % uczniów tj. 794 uczniów ( 381 Dz,413 Ch) spośród 874 uczniów (419 Dz,455 Ch) objętych projektem, zniwelowanie deficytów u 90 % uczniów tj.206 ucz.(99 Dz, 107 CH) objętych projektem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi poprzez realizację zajęć dodatkowych i specjalistycznych oraz podniesienie kompetencji zawodowych 100% nauczycieli tj. 119 osób (101 K,18 M) w SP w Białce Tatrzańskiej, SP w Brzegach, SP w Bukowinie Tatrzańskiej, SP1 w Czarnej Górze, SP2 w Czarnej Górze, SP w Jurgowie, SP w Leśnicy, SP1 w Rzepiskach, SP2 w Rzepiskach w terminie do 30.06.2022 r.
Cel główny jest zgodny ze Strategią Rozwoju Gminy Bukowina Tatrzańska na lata 2015-2020, która zakłada rozwój edukacji, wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i sprzęt informatyczny, pomoc uczniom w rozwoju
kompetencji kluczowych, organizacji zajęć wyrównawczych dla uczniów z problemami edukacyjnymi i wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Rozwój szkół będzie obejmował tworzenie pracowni do
nauczania matematyki, przedmiotów przyrodniczych i j. angielskiego.
- W ramach projektu założono:
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP w Białce Tatrzańskiej typ projektu A i D:
1.Koło zainteresowań z j. angielskiego 2gr gr, 20 ucz(9dz,11ch).Cel: wzbogacenie słownictwa, poprawa komunik.,
2.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z j. angielskiego 4gr,32 ucz(17dz,15ch). cel: wzbogacenie słownictwa, poprawa komunikacji.
- Koło zainteresowań z informatyki 1 gr.,24 ucz(12dz,12ch)Cel: rozwój umiejętności informatycznej
- Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki 7gr., 56 ucz(25dz,31ch),Cel: wyrównanie braków wiedzy z matematyki
- Zajęcia rozwijające uzdolnienia z matematyki 3gr, 24ucz(12dz,12ch). Cel: rozwój uzdolnienia z matematyki.
6.Koło zainteresowań z matematyki 1gr, 24ucz(16dz,13ch). Cel: rozwój uzdolnienia z matematyki.
7.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z chemii 1gr, 8ucz(5dz,3ch) Cel: rozwój uzdolnienia z chemii.
8.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z fizyki 1gr. 8cz(4dz,4ch) Cel: rozwój uzdolnienia z fizyki.
9.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z biologii 1gr. 8ucz(4dz,4ch) Cel: rozwój uzdolnienia z biologii.
10.Zajęcia dla uczniów z SPE: logopedyczne 4gr. 12ucz(6dz,6ch). Cel: poprawa wymowy i sensu wypowiedzi.
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP w Białce Tatrzańskiej typ projektu B
1.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h,10 n-li, (8K,2M)
2.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, 1,gr, 10h,10 n-li (8K,2M).
3.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr. 10h, 10 n-li (8K,2M) Cel. Wzrost kompetencji n-li w zakresie kompetencji
wychowawczych.
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP w Brzegach typ projektu A i D.
1.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z j. angielskiego 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z j. angielskiego
2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j. angielskiego 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie j. angielskiego
3.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z j. niemieckiego 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z j. niemieckiego
4.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie matematyki
5.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z matematyki 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z matematyki
6.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z informatyki1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z informatyki
7.Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z matematyki
8.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w zakresie umiejętności matematycznych 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie Matematyki
9.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z przyrody 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z przyrody
10.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z chemii 2 gr. 14ucz(7dz,7ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie chemii
11.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z chemii 1 gr.6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z chemii
12.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z geografii 2 gr.16ucz(8dz,8ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie geografii
13.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki 2 gr.16ucz(8dz,8ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie fizyki
14.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z fizyki 1 gr. 8ucz (4dz,4ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z fizyki
15.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z biologii 1 gr.8ucz(4dz,4ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie biologii
16.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z biologii 1 gr.8ucz(4dz,4ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z biologii
17.Zajęcia dla uczniów z SPE - korekcyjno-kompensacyjne 6gr.30ucz(15dz,15ch) Cel: niwelowanie deficytów rozwojowych, edukacyjnych i
emocjonalnych
18.Zajęcia dla uczniów z SPE - logopedyczne 6gr.24ucz(12dz,12ch) Cel: poprawa wymowy i sensu wypowiedzi
19.Zajęcia dla uczniów z SPE - rozwijające umiejętności społeczno-emocjonalne 2gr.8ucz(0dz,8ch) Cel: niwelowanie deficytów rozwojowych,
]edukacyjnych i emocjonalnych
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP w Brzegach, typ projektu B.
1.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych) 1gr. 10h, 3n-li w
tym 1K
2.Diagnostyka psychologiczno-pedagogiczna, 1gr,10h, 1K
3.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi., 1gr, 10h, 2K
4.Nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych., 1gr, 10h, 2n-li w tym 1K
5.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
- 014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN, 1gr, 10h 2n-li , tym 1K
- Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 3n-li w tym 1K
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP w Bukowinie
Tatrzańskiej, typ projektu A i D.
1.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z j. angielskiego, 10 grup, 60ucz,(30dz,30ch)
2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j. angielskiego, 10 grup,60ucz,(30dz,30ch)
3.Zajęcia dydaktyczno- z j. niemieckiego, 2 grupy, 14ucz,(7dz,7ch)
4.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z j. niemieckiego, 2 grupy,14ucz,(7dz,7ch)
5.Zajęcia dydaktyczno- z matematyki, 7 grup, 49ucz,(24dz,25ch)
6.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z matematyki, 6 grup, 42ucz,(21dz,21ch)
7.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z informatyki, 4 grupy, 24ucz,(12dz,12ch)
8.Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne, 3 grupy, 24ucz,(12dz,12ch)
9.Zajęcia dydaktyczno- w zakresie. umiejętności matematycznych, 6 grup, 42ucz,(21dz,21ch)
10.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z przyrody, 1 grupa, 6ucz,(3dz,3ch)
11.Zajęcia dydaktyczno- z chemii, 2 grupy, 14ucz,(7dz,7ch)
12.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z chemii, 1 grupa, 6ucz,(3dz,3ch)
13.Zajęcia dydaktyczno- z geografii, 2 grupy, 16ucz,(8dz,8ch)
14.Zajęcia dydaktyczno- z fizyki, 2 grupy, 16ucz,(8dz,8ch)
15.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z fizyki, 1 grupa, 8ucz,(4dz,4ch)
16.Zajęcia dydaktyczno- z biologii, 1 grupa, 8ucz,(4dz,4ch)
17.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z biologii, 1 grupa 8ucz,(4dz,4ch)
18.Zajęcia dla uczniów z SPE - korekcyjno-kompensacyjne 3gr. 15ucz,(7dz,8ch)
19.Zajęcia dla uczniów z SPE - logopedyczne 3gr.12ucz,(6dz,6ch)
20.Zajęcia dla uczniów z SPE - rozw. umiejętności społeczno-emocjonalne 2gr. 8ucz,(0dz,8ch)
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP w Bukowinie Tatrzańskiej, typ projektu B
1.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych), 1gr, 10h
2.Diagnostyka psychologiczno-pedagogiczna 1gr, 10h,
3.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi.1gr. 10h
4.Nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.1gr. 10h
5.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN 1gr. 10h
6.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr. 10h
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP 1 w Czarnej Górze, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z j. angielskiego 1gr. 8ucz(2dz,6ch): Cel: rozwinięcie umiejętności językowych w zakresie. j. angielskiego.
2.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 1gr. 5ucz(4dz,1ch): Cel: wyrównanie braków wiedzy z matematyki.
3.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z matematyki 1gr.8ucz(4dz,4ch) Cel: rozwinięcie umiejętności w zakresie. matematyki.
4.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z chemii 1gr. 6ucz(2dz,4ch) Cel: rozwinięcie umiejętności w zakresie. chemii.
5.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z geografii 1gr. 8ucz(2dz,6ch) Cel: rozwinięcie umiejętności w zakresie. geografii.
6.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z fizyki 1gr. 6ucz(2dz,4ch) Cel: rozwinięcie umiejętności w zakresie. fizyki.
7.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z biologii 1gr. 8ucz(4dz,4ch) Cel: rozwinięcie umiejętności w zakresie. biologii.
8.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - korekcyjno-kompensacyjnych 1gr. 1ucz(1dz,0ch) Cel: niwelowanie deficytów rozwojowych, edukacyjnych i emocjonalnych
9.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - logopedycznych 3gr.10ucz(3dz,7ch) Cel: poprawa wymowy i sensu wypowiedzi.
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP 1 w Czarnej Górze, typ projektu B.
1.Metody sprzyjające kształtowaniu i rozwijaniu u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy, 1gr, 10h, 8n-li (6K, 2M)
2.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych 1gr, 10h, 4n-li (2K, 2M)
3.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h, 9n-li (7K, 2M)
4.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN. 1gr,
5.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli. 1gr, 10h, 4n-li (2K, 2M).
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP 2 w Czarnej Górze, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z j. angielskiego 3 gr. 6ucz(4dz,2ch). Cel: wyrównanie braków wiedzy z j. angielskiego
2.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z j. niemieckiego 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy z j. niemieckiego
3.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 2 gr. 8ucz(4dz,4ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy z matematyki
4.Realizacja zajęć z dla uczniów z SPE - logopedycznych 2gr. 8ucz(5dz,3ch) Cel: poprawa wymowy i sensu wypowiedzi.
5.Realizacja zajęć z dla uczniów z SPE - rozwijanie umiejętności społeczno-emocjonalne 2gr. 20ucz(11dz,9ch)
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP 2 w Czarnej Górze, typ projektu B.
1.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi., 1gr, 10h, 11n-li (10K, 1M)
2.Nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych., 1gr, 10h, 11n-li (10K, 1M)
3.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN, 1gr, 10h, 11n-li (10K, 1M)
4.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 11n-li (10K, 1M)
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP w Jurgowie, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z j. angielskiego 1 gr. 8ucz(5dz,3ch). Cel: rozwinięcie uzdolnień z j. angielskiego
2.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z j. angielskiego 1 gr. 8ucz(4dz,4ch). Cel: wyrównanie braków wiedzy z j. angielskiego.
3.Realizacja koła zainteresowań z j. niemieckiego 1gr. 6ucz(4dz,2ch). Cel: rozwinięcie uzdolnień z j. angielskiego
4.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 1 gr. 8ucz(3dz,5ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy z matematyki.
5.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z matematyki 1 gr. 5ucz(3dz,2ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z matematyki.
6.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z informatyki 1 gr. 8ucz(5dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z informatyki
7.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z przyrody 1 gr.5ucz(3dz,2ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z przyrody.
8.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii 1 gr. 6ucz(4dz,2ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy z chemii.
9.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z geografii 1 gr. 5ucz(3dz,2ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z geografii.
10.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z fizyki 1 gr. 7ucz(4dz,3ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy z fizyki.
11.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z biologii 1 gr. 5ucz(2dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z biologii.
12.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - korekcyjno-kompensacyjnych 2 gr.10ucz(4dz,6ch) Cel: niwelowanie deficytów rozwojowych, edukacyjnych i
emocjonalnych
13.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - logopedycznych 2 gr.11ucz(3dz,8ch) Cel: poprawa wymowy i sensu wypowiedzi.
14.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - terapeutycznych 1 gr.2ucz(1dz,1ch) Cel: niwelowanie deficytów rozwojowych, edukacyjnych i emocjonalnych
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP w Jurgowie, typ projektu B.
1.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych), 1gr, 10h, 4n-li (4K)
2.Diagnostyka psychologiczno-pedagogiczna, 1gr, 10h, 9n-li (9K)
3.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h 9n-li (9K)
4.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN 1gr, 10h, 9n-li (9K)
5.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 9n-li (9K).
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP w Leśnicy, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z j. angielskiego 3gr. 24ucz.(12dz,12ch)
2.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z j. niemieckiego 2gr. 16ucz.(8dz,8ch)
3.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z j. niemieckiego 2gr.16ucz.(8dz,8ch)
4.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 6gr.48ucz.(24dz,24ch)
5.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z matematyki 6gr. 48ucz.(24dz,24ch)
6.Realizacja zajęć koła zainteresowań z informatyki 1gr. 8ucz.(4dz,4ch)
7.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z informatyki 2gr. 16ucz.(8dz,8ch)
8.Realizacja zajęć koła zainteresowań z przedsiębiorczości 1gr. 8ucz.(4dz,4ch)
9.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z przyrody 2gr.16ucz.(8dz,8ch)
10.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii 2gr. 16ucz.(8dz,8ch)
11.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z chemii 1gr.8ucz.(4dz,4ch)
12.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z geografii 1gr.8ucz.(4dz,4ch)
13.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z geografii1gr.8ucz.(4dz,4ch)
14.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z fizyki 2gr.16ucz.(8dz,8ch)
15.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z fizyki 1gr. 8ucz.(4dz,4ch)
16.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z biologii 2gr. 16ucz.(8dz,8ch)
17.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - korekcyjno-kompensacyjnych 2gr.
18.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - logopedycznych 6gr.
19.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - rozwijanie umiejętności społeczno-emocjonalne 2gr.
20.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z j. angielskiego 3gr.
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP w Leśnicy, typ projektu A i D.
1.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych), 1gr, 10h, 5n-li (5K)
2.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h 3n-li (3K)
3.Nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, 1gr, 10h, 3n-li (3K)
4.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN 1gr, 10h, 10n-li (10K)
5.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 5n-li (5K).
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP 1 w Rzepiskach, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć koła zainteresowań z j. angielskiego 1gr. 7ucz(5dz,2ch)
2.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 1gr. 7ucz(5dz,2ch)
3.Realizacja zajęć koła zainteresowań z informatyki 1gr. 7ucz(5dz,2ch)
4.Realizacja zajęć rozwijanie zainteresowania z matematyki 1gr. 12ucz(6dz,6ch)
5.Realizacja zajęć rozwijanie zainteresowania z chemii 1gr. 12ucz(6dz,6ch)
6.Realizacja zajęć rozwijanie zainteresowania z biologii 1gr. 12ucz(6dz,6ch)
7.Realizacja zajęć dla dzieci z SPE - logopedycznych 1gr. 4ucz(2dz,2ch)
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP 1 w Rzepiskach, typ projektu B.
1.Metody sprzyjające kształtowaniu i rozwijaniu u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku
pracy, 1gr, 10h, 1n-l(1M)
2.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych), 1gr, 10h, 2n-li(1K,1M)
3.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h 2n-li (1K,1M)
4.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN 1gr, 10h, 2n-li (1K,1M)
5.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 2n-li (1K,1M)
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP 2 w Rzepiskach, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć: koło zainteresowań z j. angielskiego 3gr.
2.Realizacja zajęć: koło zainteresowań z matematyki 3gr.
3.Realizacja zajęć: koło zainteresowań z informatyki 1gr.
4.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 1gr.
5.Realizacja zajęć rozwijanie zainteresowania z fizyki 1gr.
6.Realizacja zajęć rozwijanie zainteresowania z biologii 2gr.
7.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - logopedycznych 2gr.
8.Realizacja zajęć rozwijanie uzdolnienia z chemii 1gr.
9.Realizacja zajęć rozwijanie uzdolnienia z geografii 1gr.
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP 2 w Rzepiskach, typ projektu B.
1.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych), 1gr, 10h, 7n-li(6K,1M)
2.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h 7n-li (6K,1M)
3.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN 1gr, 10h, 10n-li (8K,2M)
5.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 12n-li (10K,2M)
- Profil Uczestnika Projektu
Projekt jest skierowany do grup docelowych z obszaru woj. małopolskiego - uczących się, pracujących lub zamieszkujących na obszarze woj. małopolskiego w rozumieniu .przepisów Kodeksu .Cywilnego na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska.
Grupa docelowa to uczniowie i nauczyciele z następujących szkół :
- szkoły : SP w Białce Tatrzańskiej, SP w Brzegach, SP w Bukowinie Tatrzańskiej, SP1 w Czarnej Górze, SP2 w Czarnej Górze, SP w Jurgowie, SP w Leśnicy, SP1 w Rzepiskach, SP2 w Rzepiskach
- uczniowie: 874 (419 Dz, 455 Ch)
- nauczyciele: 119 os. (101K, 8M)
III. Procedury i kryteria rekrutacyjne.
Rekrutacja odbędzie się we wrześniu 2020r. Druga rekrutacja (uzupełniająca za uczniów którzy odejdą ze szkoły) we wrześniu 2021r. Rekrutacja odbywać się będzie z uwzględnieniem zasady równych szans, w tym zasady równości płci.
- Etapy rekrutacji:
- spotkanie z uczniami i rodzicami w celu rozpowszechnienia informacji o projekcie na terenie szkół;
- zgłoszenia ucznia do udziału w proj. dokonuje rodzic w sekretariacie szkoły,
- wypełnienie dokumentów rekrut. (deklaracja, formularz zgłoszeniowy, regulamin uczestnictwa, umowa),
- zebranie komisji rekrutacyjnej w składzie: Dyrektor i nauczyciele z danej szkoły, w celu przeanalizowania dokumentów i zakwalifikowanie do projektu,
- utworzenie listy uczestników zakwalifikowanych do udziału w projekcie i listy rezerwowej
- spotkanie dyrektora z rodzicem/ uczestnikiem w celu, podpisania umowy uczestnictwa i deklaracji .
- Zasady przyjmowania zgłoszeń:
- komplet dokumentów rekrutacyjnych należy złożyć osobiście w biurze projektu mieszczącym się w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Leśnicy Groniu, ul. Polna 44, 34-406 Leśnica.
Na komplet dokumentów rekrutacyjnych składają się:
- formularz zgłoszeniowy
- oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- regulamin projektu i rekrutacji;
- Dodatkowo po zakwalifikowaniu się do projektu, Uczestnik projektu zobowiązany będzie do podpisania Deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz Umowy uczestnictwa nie później niż w pierwszym dniu otrzymania wsparcia.
- Zgłoszenia są akceptowane i przekazywane do oceny przez Komisje Rekrutacyjną na podstawie następujących kryteriów:
- złożenie kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych
- złożenie ww. dokumentów do dnia 28.09.2020 r.
- Złożenie zgłoszenia nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem kandydata do udziału w projekcie.
- Zasady zakwalifikowania kandydata do udziału w projekcie:
- kwalifikacja kandydatów (uczestników projektu prowadzi Organizator)
- kwalifikacja prowadzona będzie spośród osób, które spełniają kryteria formalne i wypełnią wymagany komplet
dokumentów.
- Kwalifikacja uczestników będzie prowadzona z uwzględnieniem następujących kryteriów:
Kryteria kwalifikacji w odniesieniu do uczniów :
- pierwszeństwo udziału będą mieli uczniowie z rodzin dysfunkcyjnych 1 punkt (na podstawie opinii dyrektora/wychowawcy)
- uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 1 punkt (na podstawie opinii dyrektora/wychowawcy)
- uczniowie korzystający z pomocy społecznej 1 punkt.(zaświadczenie z GOPS)
- uczniowie z niepełnosprawnością 1punkt. (orzeczenie).
Kryteria kwalifikacji w odniesieniu do nauczycieli:
- niskie kompetencje w obszarze zgodnym z diagnozą potrzeb 2 pkt.
- nauczyciel z krótkim stażem max1 pkt.
- W przypadku większej liczby osób niż przewidziana w projekcie, Organizator utworzy listy rezerwowe uczestników; w przypadku rezygnacji osób zakwalifikowanych na ich miejsce wprowadzone zostaną osoby z listy rezerwowej o ile rodzice potwierdzą chęć uczęszczania dziecka.
- Rekrutacja nauczycieli: zgłoszenie nauczyciela, wypełnienie dokumentów rekrutacyjnych, zakwalifikowanie do udziału w projekcie, podpisanie umowy.
- Osoby, które nie zakwalifikują się do udziału w projekcie oraz nie znajdą się na liście rezerwowej nie otrzymają
osobnego zawiadomienia.
- Zasady organizacji zajęć dodatkowych dla uczniów i szkoleń dla nauczycieli.
Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ustalonym harmonogramem:
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP w Białce Tatrzańskiej typ projektu A i D:
1.Koło zainteresowań z j. angielskiego 2gr gr, 20 ucz(9dz,11ch).Cel: wzbogacenie słownictwa, poprawa komunik.,
2.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z j. angielskiego 4gr,32 ucz(17dz,15ch). cel: wzbogacenie słownictwa, poprawa komunikacji.
- Koło zainteresowań z informatyki 1 gr.,24 ucz(12dz,12ch)Cel: rozwój umiejętności informatycznej
- Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki 7gr., 56 ucz(25dz,31ch),Cel: wyrównanie braków wiedzy z matematyki
- Zajęcia rozwijające uzdolnienia z matematyki 3gr, 24ucz(12dz,12ch). Cel: rozwój uzdolnienia z matematyki.
6.Koło zainteresowań z matematyki 1gr, 24ucz(16dz,13ch). Cel: rozwój uzdolnienia z matematyki.
7.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z chemii 1gr, 8ucz(5dz,3ch) Cel: rozwój uzdolnienia z chemii.
8.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z fizyki 1gr. 8cz(4dz,4ch) Cel: rozwój uzdolnienia z fizyki.
9.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z biologii 1gr. 8ucz(4dz,4ch) Cel: rozwój uzdolnienia z biologii.
10.Zajęcia dla uczniów z SPE: logopedyczne 4gr. 12ucz(6dz,6ch). Cel: poprawa wymowy i sensu wypowiedzi.
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP w Białce Tatrzańskiej typ projektu B
1.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h,10 n-li, (8K,2M)
2.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, 1,gr, 10h,10 n-li (8K,2M).
3.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr. 10h, 10 n-li (8K,2M) Cel. Wzrost kompetencji n-li w zakresie kompetencji
wychowawczych.
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP w Brzegach typ projektu A i D.
1.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z j. angielskiego 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z j. angielskiego
2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j. angielskiego 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie j. angielskiego
3.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z j. niemieckiego 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z j. niemieckiego
4.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie matematyki
5.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z matematyki 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z matematyki
6.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z informatyki1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z informatyki
7.Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z matematyki
8.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w zakresie umiejętności matematycznych 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie Matematyki
9.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z przyrody 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z przyrody
10.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z chemii 2 gr. 14ucz(7dz,7ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie chemii
11.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z chemii 1 gr.6ucz(3dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z chemii
12.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z geografii 2 gr.16ucz(8dz,8ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie geografii
13.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki 2 gr.16ucz(8dz,8ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie fizyki
14.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z fizyki 1 gr. 8ucz (4dz,4ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z fizyki
15.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z biologii 1 gr.8ucz(4dz,4ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy uczniów w zakresie biologii
16.Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów z biologii 1 gr.8ucz(4dz,4ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z biologii
17.Zajęcia dla uczniów z SPE - korekcyjno-kompensacyjne 6gr.30ucz(15dz,15ch) Cel: niwelowanie deficytów rozwojowych, edukacyjnych i emocjonalnych
18.Zajęcia dla uczniów z SPE - logopedyczne 6gr.24ucz(12dz,12ch) Cel: poprawa wymowy i sensu wypowiedzi
19.Zajęcia dla uczniów z SPE - rozwijające umiejętności społeczno-emocjonalne 2gr.8ucz(0dz,8ch) Cel: niwelowanie deficytów rozwojowych, ]edukacyjnych i emocjonalnych
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP w Brzegach, typ projektu B.
1.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych) 1gr. 10h, 3n-li w
tym 1K
- Diagnostyka psychologiczno-pedagogiczna, 1gr,10h, 1K
3.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi., 1gr, 10h, 2K
4.Nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych., 1gr, 10h, 2n-li w tym 1K
5.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
- 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN, 1gr, 10h 2n-li , tym 1K
- Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 3n-li w tym 1K
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP w Bukowinie Tatrzańskiej, typ projektu A i D.
1.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z j. angielskiego, 10 grup, 60ucz,(30dz,30ch)
2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j. angielskiego, 10 grup,60ucz,(30dz,30ch)
3.Zajęcia dydaktyczno- z j. niemieckiego, 2 grupy, 14ucz,(7dz,7ch)
4.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z j. niemieckiego, 2 grupy,14ucz,(7dz,7ch)
5.Zajęcia dydaktyczno- z matematyki, 7 grup, 49ucz,(24dz,25ch)
6.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z matematyki, 6 grup, 42ucz,(21dz,21ch)
7.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z informatyki, 4 grupy, 24ucz,(12dz,12ch)
8.Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne, 3 grupy, 24ucz,(12dz,12ch)
9.Zajęcia dydaktyczno- w zakresie. umiejętności matematycznych, 6 grup, 42ucz,(21dz,21ch)
10.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z przyrody, 1 grupa, 6ucz,(3dz,3ch)
11.Zajęcia dydaktyczno- z chemii, 2 grupy, 14ucz,(7dz,7ch)
12.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z chemii, 1 grupa, 6ucz,(3dz,3ch)
13.Zajęcia dydaktyczno- z geografii, 2 grupy, 16ucz,(8dz,8ch)
14.Zajęcia dydaktyczno- z fizyki, 2 grupy, 16ucz,(8dz,8ch)
15.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z fizyki, 1 grupa, 8ucz,(4dz,4ch)
16.Zajęcia dydaktyczno- z biologii, 1 grupa, 8ucz,(4dz,4ch)
17.Zajęcia rozwijające uzdolnienia z biologii, 1 grupa 8ucz,(4dz,4ch)
18.Zajęcia dla uczniów z SPE - korekcyjno-kompensacyjne 3gr. 15ucz,(7dz,8ch)
19.Zajęcia dla uczniów z SPE - logopedyczne 3gr.12ucz,(6dz,6ch)
20.Zajęcia dla uczniów z SPE - rozw. umiejętności społeczno-emocjonalne 2gr. 8ucz,(0dz,8ch)
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP w Bukowinie Tatrzańskiej, typ projektu B
1.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych), 1gr, 10h
2.Diagnostyka psychologiczno-pedagogiczna 1gr, 10h,
3.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi.1gr. 10h
4.Nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.1gr. 10h
5.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN 1gr. 10h
6.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr. 10h
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP 1 w Czarnej Górze, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z j. angielskiego 1gr. 8ucz(2dz,6ch): Cel: rozwinięcie umiejętności językowych w zakresie.
- angielskiego.
2.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 1gr. 5ucz(4dz,1ch): Cel: wyrównanie braków wiedzy z matematyki.
3.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z matematyki 1gr.8ucz(4dz,4ch) Cel: rozwinięcie umiejętności w zakresie. matematyki.
4.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z chemii 1gr. 6ucz(2dz,4ch) Cel: rozwinięcie umiejętności w zakresie. chemii.
5.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z geografii 1gr. 8ucz(2dz,6ch) Cel: rozwinięcie umiejętności w zakresie. geografii.
6.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z fizyki 1gr. 6ucz(2dz,4ch) Cel: rozwinięcie umiejętności w zakresie. fizyki.
7.Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania z biologii 1gr. 8ucz(4dz,4ch) Cel: rozwinięcie umiejętności w zakresie. biologii.
8.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - korekcyjno-kompensacyjnych 1gr. 1ucz(1dz,0ch) Cel: niwelowanie deficytów rozwojowych, edukacyjnych i
emocjonalnych
9.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - logopedycznych 3gr.10ucz(3dz,7ch) Cel: poprawa wymowy i sensu wypowiedzi.
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP 1 w Czarnej Górze, typ projektu B.
1.Metody sprzyjające kształtowaniu i rozwijaniu u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy, 1gr, 10h, 8n-li (6K, 2M)
2.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych 1gr, 10h, 4n-li (2K, 2M)
3.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h, 9n-li (7K, 2M)
4.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN. 1gr,
5.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli. 1gr, 10h, 4n-li (2K, 2M).
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP 2 w Czarnej Górze, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z j. angielskiego 3 gr. 6ucz(4dz,2ch). Cel: wyrównanie braków wiedzy z j. angielskiego
2.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z j. niemieckiego 1 gr. 6ucz(3dz,3ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy z j. niemieckiego
3.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 2 gr. 8ucz(4dz,4ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy z matematyki
4.Realizacja zajęć z dla uczniów z SPE - logopedycznych 2gr. 8ucz(5dz,3ch) Cel: poprawa wymowy i sensu wypowiedzi.
5.Realizacja zajęć z dla uczniów z SPE - rozwijanie umiejętności społeczno-emocjonalne 2gr. 20ucz(11dz,9ch)
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP 2 w Czarnej Górze, typ projektu B.
1.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi., 1gr, 10h, 11n-li (10K, 1M)
2.Nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych., 1gr, 10h, 11n-li (10K, 1M)
3.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN, 1gr, 10h, 11n-li (10K, 1M)
4.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 11n-li (10K, 1M)
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP w Jurgowie, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z j. angielskiego 1 gr. 8ucz(5dz,3ch). Cel: rozwinięcie uzdolnień z j. angielskiego
2.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z j. angielskiego 1 gr. 8ucz(4dz,4ch). Cel: wyrównanie braków wiedzy z j. angielskiego.
3.Realizacja koła zainteresowań z j. niemieckiego 1gr. 6ucz(4dz,2ch). Cel: rozwinięcie uzdolnień z j. angielskiego
4.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 1 gr. 8ucz(3dz,5ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy z matematyki.
5.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z matematyki 1 gr. 5ucz(3dz,2ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z matematyki.
6.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z informatyki 1 gr. 8ucz(5dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z informatyki
7.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z przyrody 1 gr.5ucz(3dz,2ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z przyrody.
8.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii 1 gr. 6ucz(4dz,2ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy z chemii.
9.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z geografii 1 gr. 5ucz(3dz,2ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z geografii.
10.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z fizyki 1 gr. 7ucz(4dz,3ch) Cel: wyrównanie braków wiedzy z fizyki.
11.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z biologii 1 gr. 5ucz(2dz,3ch) Cel: rozwinięcie uzdolnień z biologii.
12.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - korekcyjno-kompensacyjnych 2 gr.10ucz(4dz,6ch) Cel: niwelowanie deficytów rozwojowych, edukacyjnych i emocjonalnych
13.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - logopedycznych 2 gr.11ucz(3dz,8ch) Cel: poprawa wymowy i sensu wypowiedzi.
14.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - terapeutycznych 1 gr.2ucz(1dz,1ch) Cel: niwelowanie deficytów rozwojowych, edukacyjnych i emocjonalnych
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP w Jurgowie, typ projektu B.
1.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych), 1gr, 10h, 4n-li (4K)
2.Diagnostyka psychologiczno-pedagogiczna, 1gr, 10h, 9n-li (9K)
3.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h 9n-li (9K)
4.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN 1gr, 10h, 9n-li (9K)
5.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 9n-li (9K).
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP w Leśnicy, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z j. angielskiego 3gr. 24ucz.(12dz,12ch)
2.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z j. niemieckiego 2gr. 16ucz.(8dz,8ch)
3.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z j. niemieckiego 2gr.16ucz.(8dz,8ch)
- Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 6gr.48ucz.(24dz,24ch)
5.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z matematyki 6gr. 48ucz.(24dz,24ch)
6.Realizacja zajęć koła zainteresowań z informatyki 1gr. 8ucz.(4dz,4ch)
7.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z informatyki 2gr. 16ucz.(8dz,8ch)
8.Realizacja zajęć koła zainteresowań z przedsiębiorczości 1gr. 8ucz.(4dz,4ch)
9.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z przyrody 2gr.16ucz.(8dz,8ch)
10.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii 2gr. 16ucz.(8dz,8ch)
11.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z chemii 1gr.8ucz.(4dz,4ch)
12.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z geografii 1gr.8ucz.(4dz,4ch)
13.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z geografii1gr.8ucz.(4dz,4ch)
14.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z fizyki 2gr.16ucz.(8dz,8ch)
15.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z fizyki 1gr. 8ucz.(4dz,4ch)
16.Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia z biologii 2gr. 16ucz.(8dz,8ch)
17.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - korekcyjno-kompensacyjnych 2gr.
18.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - logopedycznych 6gr.
19.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - rozwijanie umiejętności społeczno-emocjonalne 2gr.
20.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z j. angielskiego 3gr.
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP w Leśnicy, typ projektu A i D.
1.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych), 1gr, 10h, 5n-li (5K)
2.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h 3n-li (3K)
3.Nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, 1gr, 10h, 3n-li (3K)
4.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN 1gr, 10h, 10n-li (10K)
5.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 5n-li (5K).
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP 1 w Rzepiskach, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć koła zainteresowań z j. angielskiego 1gr. 7ucz(5dz,2ch)
2.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 1gr. 7ucz(5dz,2ch)
3.Realizacja zajęć koła zainteresowań z informatyki 1gr. 7ucz(5dz,2ch)
4.Realizacja zajęć rozwijanie zainteresowania z matematyki 1gr. 12ucz(6dz,6ch)
5.Realizacja zajęć rozwijanie zainteresowania z chemii 1gr. 12ucz(6dz,6ch)
6.Realizacja zajęć rozwijanie zainteresowania z biologii 1gr. 12ucz(6dz,6ch)
7.Realizacja zajęć dla dzieci z SPE - logopedycznych 1gr. 4ucz(2dz,2ch)
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP 1 w Rzepiskach, typ projektu B.
1.Metody sprzyjające kształtowaniu i rozwijaniu u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku
pracy, 1gr, 10h, 1n-l(1M)
2.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych), 1gr, 10h, 2n-li(1K,1M)
3.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h 2n-li (1K,1M)
4.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN 1gr, 10h, 2n-li (1K,1M)
5.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 2n-li (1K,1M)
Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wsparcie uczniów z SPE w SP 2 w Rzepiskach, typ projektu A i D.
1.Realizacja zajęć: koło zainteresowań z j. angielskiego 3gr.
2.Realizacja zajęć: koło zainteresowań z matematyki 3gr.
3.Realizacja zajęć: koło zainteresowań z informatyki 1gr.
4.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki 1gr.
5.Realizacja zajęć rozwijanie zainteresowania z fizyki 1gr.
6.Realizacja zajęć rozwijanie zainteresowania z biologii 2gr.
7.Realizacja zajęć dla uczniów z SPE - logopedycznych 2gr.
8.Realizacja zajęć rozwijanie uzdolnienia z chemii 1gr.
9.Realizacja zajęć rozwijanie uzdolnienia z geografii 1gr.
Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w SP 2 w Rzepiskach, typ projektu B.
1.Proces nauczania oparty na metodzie eksperymentu (szkolenie dla nauczycieli matematyki i przedmiotów przyrodniczych), 1gr, 10h, 7n-li(6K,1M)
2.Prowadzenie procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. 1gr, 10h 7n-li (6K,1M)
3.Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonych dzięki środkom EFS latach
2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN 1gr, 10h, 10n-li (8K,2M)
5.Poprawa kompetencji wychowawczych nauczycieli 1gr, 10h, 12n-li (10K,2M)
- Warunki uczestnictwa i rezygnacji z udziału w projekcie.
- Uczestnik projektu zobowiązany jest do:
- zapewnienia regularnego, punktualnego aktywnego udziału w zajęciach dziecka
- wypełniania ankiet związanych z realizacją projektu i monitorowaniem jego późniejszych rezultatów.
- Uczestnictwo w projekcie nie upoważnia rodzica/opiekuna, działającego we własnym imieniu lub w imieniu dziecka, lub nauczyciela biorącego udział w projekcie do czynności kontrolnych wobec Organizatora.
- W przypadku nieuzasadnionej rezygnacji z udziału w projekcie, poza udokumentowanymi przypadkami zdrowotnymi lub losowymi, rodzic/opiekun dziecka zobowiązany jest do pomocy w znalezieniu innej osoby na jego miejsce.
- W przypadku nieuzasadnionej rezygnacji z udziału w projekcie, poza udokumentowanymi przypadkami zdrowotnymi lub losowymi, uczestnik (nauczyciel) zobowiązany jest do pomocy w znalezieniu innej osoby na jego miejsce.
……………………….……………………………………………..
Data i czytelny podpis uczestnika/rodzica/opiekuna prawnego